Stai, nu intra in panica! Stim si noi ca atunci cand ceva nu functioneaza iti vine sa dai cu acel ceva de pamant, sa ii injuri din strafundul sufletului pe cei care ti-au vandut asa ceva si sa vrei sa iti primesti banii inapoi!

Insa mai stim ca nu ajuta cu nimic sa te enervezi, mai ales atunci cand ai garantie 36 de luni si iti poti primi banii inapoi daca nu esti multumit! Asa ca te rugam sa tragi aer in piept si sa te linistesti pentru ca iti garantam ca te vom ajuta!

Daca ai o intrebare sau o nelamurire, arunca-ti un ochi peste intrebarile frecvente (FAQ) si poate vei gasi raspunsul cat ai zice “NiCOTEN e cea mai tare tigara electronica” :D

Poti sa folosesti formularul de cautare in site (butonul cauta, din dreapta sus – cealalta dreapta) ;) ). Introdu ceea ce cauti (de ex. “garantie“) si vei obtine o lista de rezultate care s-ar putea sa contina raspunsul pe care il cauti.

Daca tot nu gasesti ce ai nevoie, completeaza formularul de contact si scrie-ne ce problema sau intrebare ai. Iti vom raspunde cat mai rapid, dar daca totusi e o urgenta, ai acolo si un numar de telefon la care ne poti gasi aproape tot timpul.

Comunitatea europeana pune la dispozitia consumatorilor un site unde pot face reclamatii:

Solutionarea on-line a litigiilor

„Daca aveti o nemultumire legata de un produs sau un serviciu cumparat on-line, puteti folosi acest site pentru a incerca sa ajungeti la o solutie fara a ajunge la instante. Puteti utiliza site-ul doar daca locuiti in UE, iar comerciantul are sediul in UE. In unele tari puteti utiliza acest site si daca, in calitate de comerciant, doriti sa reclamati un consumator caruia i-ati vandut un produs sau serviciu pe internet”

Sursa: webgate.ec.europa.eu